kısır güvercin bakımı tedavi nasıl olmalı

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
14

Kısırlaşmış bir hayvan tekrar üretim yapabilir mi ?


KISIR GÜVERCİN İLAÇ TEDAVİ

KISIR GÜVERCİN ÖZEL BAKIM

Merhaba öncelikle çok sıkıntılı olan bu hastalık hepimizin canını sıkıyor . Nedeni ise  uzun yıllar beslediğimiz eski güvercinlerimiz yavru vermez hale gelince üzülüyoruz.

Ama her derdin dermanı olduğu gibi bu derdinde bir dermanı var İNŞALLAH geriye dönüşümü mümkün tüm kısırlıklarda bu metod ile düzeltebilirsiniz.

Kısır güvercinlerde tedavide tüm kısırlıklarda şu dört şeye ihtiyacımız vardır.
Öncelikle üreme organlarında iltihaplanma vardır düşünülerek kısır güvercin altı gün boyunca sabah akşam çay kaşığının ucuyla darı büyüklüğünde TRIKOMIX verilerek tedavi edilir . Sonrasında bir gün FERTİMİX sıvı damlalık ile ağza bir damla ertesi gün BREEDMİX hap bir tane yutturularak gün aşırı ,değişimli bir gün birinden bir gün diğerinden yirmi gün boyunca verilir . Umulur ki geriye dönük tüm kısır güvercinler tedavi olur . Bize başka güvercin hastalıkları hakkında sorularınız varsa yorum kısmında bize ulaşabilirsiniz .

Yorum Gönder

14Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. Merhaba yavrular cikacakken annesi kalkti teki oldu teki tasiyor nasil isitacagim konusunda bi fikrim yok yavru buz gibi fazla yasamaz yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konserve kutusuna sicak su koy onu bezle sar yanina koy

      Sil
  2. usta s.a kurumaya giren güvercine nasıl tedavi yapmamız gerekir,ne iyi gelir yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. kardeşim kısır kuşum var yumurta salmak istiyorum altına nasıl yapmam gerek acill yazarmısın

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar bir çift kuşum var disinin ilk yumurtası biri dolu biri boş yavrusu buyudu ve diğer yumurtasından ikisi boş çıktı neden

    YanıtlaSil
  5. erkek dölleyememiştir.

    YanıtlaSil
  6. Benim muhabbet kusumda kisir galba Elle ciflestirmek Icin elimle ciflestirp disiye aktaracaktim elimle ciflesti ama spermi gelmedi bu islemi 5 6 kere yaptim ama hala ayni lutfen yardimmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. abi benim guvercinim 3haftadir ciflesti ama yumurtlamadi yuvada kurdu yumurtlamadi ne yapa bilerim

    YanıtlaSil
  8. benim guvercinim 3 haftadir cifledi ama yumurtlamadi yuvada kurdu yumurtlamadi

    YanıtlaSil
  9. Dişi de problem olabilir vitamin ve mineral kalsiyum eksikliği olabilir. mineral taşlar var ondan ver. bulamazsan normal tavuk yumurtasının kabuğunu iyice kır ez onu ver. yine yumurtlamazsa dişiyi ayır dinlensin uzun bir süre en az 3 ay aksi halde erkek dişiyi çok sıkıştırır ve dişi ölebilir.

    YanıtlaSil
  10. S.a benim dişi kuş çiftleşiyo çiftleşiyo yumurtlamıyo yuvada her zaman yatıyor tedavisi nedir

    YanıtlaSil
  11. Abiler guvercinimin hangisi kısırr bilmiyorum yuva yapmamislar sizce hangisi kisir

    YanıtlaSil
  12. Benim kusim yuva yapmiyo LÜTFEN YARDIMCI OLUN NEDENİ NEDIR

    YanıtlaSil
Yorum Gönder