KÜMES BAŞINDAKİ HATALARIM

durmuş karabağ
Yazar -
0

Güvercin Yetiştirmede Yaptığım Hatalar


Güvercin yetiştirme besleme konusunda  aldığım bazı kararlar kuşların performansının çok fazla artmasına ve güvercin beslemedeki düşüncelerimin değişmesine neden oldu buda yapılan değişikliklerin kuşların daha çabuk adapte olmasına fakat benim eski kirli bilgilerimin ve alışkanlıklarımın devam etmesi sonucu hatalar yapmama neden oluyor Allah dan ustam başımda hemen uyarıyor ve güvercinlerin ve benim eski düzene dönmemesi için emek sarf ediyor. insanların alışkanlıklarından vazgeçmesi oldukça güç bir şey ben basit gibi gördüm yanıldım unuturum aklıma gelmez dedim yani önemsemedim ama olmadı. şunu anladım ki hayvanlar insanlardan daha çabuk adapte oluyor. Takıldığım konu buymuş yaparım ederim ben çözdüm çok basit gibi düşünceler biz güvercin besleyenleri dahada gerilememize neden oluyor. En ufak ayrıntı çok önemli örnek vermek gerekirse kuş uçurduğumuz sopayı, yem kutusunu koyduğumuz yer her şey o kadar çok önemli ki en ufak bir detay bilinçsizce değiştirildiği zaman çok büyük gerilemelere neden oluyor. Ustamın öğrettiği çok önemli bir şey daha biz her günü artı alarak geçiriyoruz kuş bile uçmasa hatta kümes bile açmasak o bizim için artı olduğunu örnekleri ile yaşayarak anlamış bulunmaktayım. Hata yapıyorum hata yaptığımı anlıyorum  aynı hatayı tekrar yapmamak için çaba sarf ediyorum yani her günü artı olarak geçiriyorum. En önemlisi anahtar kelime ( hata yaptığımı kabul etmek )


Yorum Gönder

0Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

Yorum Gönder (0)