Ana içeriğe atla

güvercin hastalıkları ur kanat ayak ağrıları

Güvercin hastalıkları kanat ayak ağrıları nedeni tedavisi 





GÜVERCİN HASTALIKLARI TEDAVİ YOLLARI İLAÇLARI
UR , KANAT TUTULMASI , AYAK AĞRILARI İÇİN GÜVERCİN İLAÇI


Arkadaşlar merhaba , sizlere bu yazımda çok etkili ve ulaşılması basit GÜVERCİN HASTALIKLARI UR KANAT AYAK AĞRILARI İÇİN İLAÇ dan yazacağım .

Bende güvercinler hiç bir şey yokken bir gün içinde büzülüyor ve ayak yada kanatlarını yukarı doğru çekiyordu . Arkadaşlarımın söylediği bir kaç tane ilaç kullandım fakat faydasını göremedim . Bunları neden yazıyorum direk ilaçın adını ver diye düşünen arkadaşlar vardır . Bunları yazma sebebim güvercin hastalıkları ur ayak kanat ağrıları teşhis aynı mı .

Eğer belirtiler aynı ise arkadaşlar eczaneye gidin ve DEKORT isteyin bu tür hastalığı olan güvercine 1 adet verin bakın ertesi gün hiç bir şeyi kalmayacak düzelmiş olarak göreceksiniz . Eğer başka ve bu konuda sormak istedikleriniz var ise yorum olarak belirte bilirsiniz . TEŞEKKÜR EDERİM .

Güncelleme doğal güvercin ayak kanat ağrılarıiçin urlar için doğal çok etkili bir formül .


Yorumlar

  1. merhaba:bendeki güvercin mardin. ayakları 1 . 1.5 aydır hiç tutmuyor dekort verdim faydası olmadı.ayakları hariç her şey normal. yem yiyor su içiyor. kanatlarının yadımı ile sürünebiliyor.ayaklarına bakıyorum sıcak fakat kesinlikle hiç kullanamıyor.lütfen bildiğiniz tedavi yöntemi,ilaç,vs. varsa bilmek istiyorum.teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayaklarina dolgit krem sür üç gün etkini gösterir iyi gelirse üç günde ağrı kesici jel krem sür düzelme olmasa kemikle alakalı bi
      durum söz konusudur

      Sil
    2. Abi ben de bitane şeş var kanadında uhur var abi bi kremi olur hapı olur biliyosan söyle s.a

      Sil
  2. Arkadaşım video da anlattığım sarımsak limon karışımını yap ver baya faydasını görürsün inşallah .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım bazı şerefsiz kişiler küfürlü yorum yapıyor o yüzden kaldırdım bu insanlara yardım etmek sıkıntı oluyo sanki bu konuda ilaç satıyoz para kazanıyoz sarımsak limon bide su bu kadar karıştır 1 hafta bekle sonta kuşlara ver hepsi insanların evinde olan şeyler o küfürlü yorum yazanlar aslın da ilaç satanlar işleri bozuluyo ya ondan kuduruyorlar

      Sil
    2. Bu karışım ur olan bölgeye sürülecekmi

      Sil
  3. peki bu sallabaş tedavisi için önerininiz nelerdir?? ve genel olarak güvercinleri hastalıklardan doğal olarak korumanın formülü nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanat ve kuyruklarını makasa vur boynundaki tüyleri elinle yol yollarken bir miktar kan aksın yanlız dikkatli yol derisini yırtmamaya özen göster bunu 3 haftada bir 3 kere yap kuşu eline hiç alma bi yere kapatma bağımsız kalsın güneşlensin banyo yapsın kenevir yedirme sakın düzeliyor ama kulda hep bi eser kalıyor zararsız tüyleri ni yolmak hayvana eziyet gibi görüşmede onum sağlığı ve düZelmesi için hepsi makaslamak bile günah ama yapmak bişey yok tedavisi bu kardeşim

      Sil
  4. Aynı sitede sallabaş ile ilgilide neler yapılmalı paylaştım bakabilirsin . popüler yayınlar var yanda ordada en üst sırada oradan girabilirsin . Yorum için teşekkürler .

    YanıtlaSil
  5. Selamın Aleyküm Abi Benim güvercinim yeni yavru çıkarmıştı 1 günlüktü ve bu akşam bakmaya girdim dişi olan çöküyordu beni görünce kalkmaya çalıştı ama kalkamadı tek ayagının tutmadıgını gördüm ve sonra elime aldım biraz ugraştım baktım biraz kedine geldi sadım uçamadı biraz kendine geldi titremeye başladı 2 dakika filan titredi yürümeye başladı ve yavrularının üzerine gitti bunun nedeni ne olabilir şimdiden teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm bnmkide de aynısı oldu sıcaktan öyle ya ölüyorlar yada felç geçiriyor daima yıkanacak ları bir legen olsun legenini içine de elma sirkesi atın sıkıntı kalmaz inşallah mardin den slmlar

      Sil
    2. Öncelikle hayırlı akşamlar abi benim güvercin in ayağında ur var şişmiş baya ve diğerindede biraz halsizlik ve titreme dengesizlik var yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  6. Aleykum selam kardeşim güvercinlerde ilk maya zamanı var eğer biraz da yavrulara düşkünse yuva da fazla kalmıştır bu sebeble olabilir . Bir de takip et eğer ilerleme olursa bu konu da daha kötüye giderse sallomella hastalığının bir göstergesi olabilir . Takip et eğer böyle bir ilerleme olursa 1-2 gün içinde hemen haber ver diğer güvercinlerede bulaşmasın . Bu hastalığa erken teşhis olursa iğnesdi vurularak kurtarılabiliyor tabii bol vitamin takviyesi ile . Birde güvercinlerine yukarıda ki videoda anlatılan sarımsak suyu devamlı ver tutulmalara karşı iyi gelir , her hangi bir yan etkisi olmaz çünki doğal bir karışım . Teşekkürederim .

    YanıtlaSil
  7. ahmet bey iki tane guvercinimde ur hastaligi var ayaklarinda kuscu bi arkadas antibiyotik ilac kullanmami soyledi bi haftadan beri kullaniyorum ama faydasi olmadi hastalik kanatlara yayilmaya basladi verdiniz bu sarimsakla limon karisimini deniycem ama daha etkili bi ilac varsa ogrene bilirmiyim bide bu hastaligin nedeni nedir bunu ogrenmek istiyorum acil cevap verirseniz sevinirim kuslarimi kaybetmek istemiyorum

    YanıtlaSil
  8. Ali bey güvercinlere elinizden geldiğince antibiyotik vermemeye çalışın eğer verirsenizde çok iyi bir vitamin kullanmaya çalışın . Ali bey bu ayak ve kanatlarda güvercinlerin çıkan ur bir hastalık belirtisi genelde salmonella hastalığının belirtilerinden bu hastalık çok sinsi düvercinin içinde kuluçka yaparsa öldürmüyor hayvanın ömrünün sonuna kadar sakat kalmasını sağlıyor . Bu benim sarımsaklı su bir ilaç değil doğal antibiyotik bir araştırın sarımsak nelere faydalı benim kendi güvercinlerimin her yeri ur ve tutuldu bu sarımsak su ile düzeldiler bir yapın sonucu bize bildirirseniz sevinirim .

    YanıtlaSil
  9. Saol Ahmet Abi güvercin yavruya çok düşkün daha yeni gene oldu aynısı kafeste til örgülü yerde duruyordu birden ayagı tututldu korkuttum biraz korktu kendine geldi bunun sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil
  10. Akın kardeşim güvercinin dışkısın da herhangi bir koku var mı ? Bunu bir kontrol et eğer var ise bağırsak hastalığı olabilir eğer yok ise bu sarımsak sulu karışımı güvercinlerine ver ve devamlı hafta da 1-2 defa birer gün ara ile ver bu iyi gelecektir .Bağırsak hastalığı var sa yani dışkı da koku bana haber ver .

    YanıtlaSil
  11. S.a bizim kelebeğimiz var kanadını kaldıramıyor baktım urda yok yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  12. Aleykum selam o güvercine ve diğer sağlıklı güvercinlerede sarımsaklı su verebilirsin faydası olacaktır .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhana kusumun iki kanadinda da ur var hic kanat cirpamiyor 😔

      Sil
    2. Dekort ampul ura iyi geliyormis diye duydum peki nasıl tedavi uygulcz

      Sil
  13. Ahmet bey bende bir mavi var kanadnda ur çıktı kanadını kaldıramıyor bu kşu nasıl iyileştire bilirim yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. ur çıkan kuşa ne yapılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 gun cipro 250 mg yedirilir 4 gunde urun ustu carpi seklinse jiletle cizilir icindeki ur cikarilur ici batikonla temizlenir

      Sil
  15. Nuh Bey bu yukarıda ki video ve yazımızda neler yapılacağı var fakat size mutlaka sarımsaklı suyu devamlı vermenizi öneririm görün bak kısa zaman da faydasını göreceksiniz saygılar .

    YanıtlaSil
  16. ahmet bey sarımsaklı su kaç günde uru yok eder ve urlu kuş yumurtlarmı eğer sarımsaklı su işe yaramassa dekort ilacınınfiyatı ne kadardır

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşım bu sarımsaklı su ur ve ağrılar konusun da çok faydalı ve yumurtlamayada yardımcı oluyor dekort fiyatı hakkın da bilgim yok fakat eczanelerde var öğrenebilirsin yanlız güvercinlere dekort vermeden önce sabır ile sarımsaklı suya devam edin derim ben nedeni ise dekort baya ağır bie ilaç güvercinde zayıflamaya yol açıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir litre suyun içine içine 2 diş attım kabuğunu soyup birazda domates sirkesi karıştırdım suyun içine bu karışımı 2 gündür kullanıyorlar faydasını gördüm ama sürekli bu suyu tazelemek yada bu tedaviyi ne sıklıkta uygulamalıyım?? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim (Gökhan Büdün=

      Sil
    2. Bir litre suyun içine içine 2 diş attım kabuğunu soyup birazda domates sirkesi karıştırdım suyun içine bu karışımı 2 gündür kullanıyorlar faydasını gördüm ama sürekli bu suyu tazelemek yada bu tedaviyi ne sıklıkta uygulamalıyım?? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim (Gökhan Büdün=

      Sil
  18. dekort ilacı 3 - 5 lira bişey ama işe yararmı bilemem

    YanıtlaSil
  19. size ulaşamadım bende 3 aydır güvercin var yolda bulmuş ablam aldık o zaman ıshaldi vet baytrıl verdi kullandık ishali geçti çok zayıftı kuş şu an bayağı kılo aldı kuş fakat sol kanadının boyunla tam birleşim yerınde ur var ve uçamıyor hala sarımsak lımonu yaptım her gun vermedim ama arada koydum suyuna kuşu kimsede almıyor nasıl iyileşir veterinere sordum yıne getir ben uru patlatıp alıyım dedi dün ne yapıyım sizce salmonella geçirmiş bır kuş sanırım bendeki dişiymiş ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarımsaklı su vermeye devam edin ilerleyen zamanlarda düzelir muhakkak .

      Sil
    2. Selamın aleyküm sayın abim bu dekord ne zaman ise yarar ve ne kadar vericeyiz 50 lik aldım yarım verdim bi zahmet bili vere bilirsin benim kuşum dönek hem kanatlari hem ayaklari tutuldu

      Sil
    3. çetin çetinkaya ALEYKUM SELAM Sarımsaklı su formülünü yap güvercinlere ver faydasını görürsün.

      Sil
  20. bizdede urlu güvercin var sol kanadında belirdi yolda bulmuştuk aldık baytrıl kullandık ishalı düzeldi ur çıktı şimdide uçamıyor sağ kanatta bişey yokşimdilik

    YanıtlaSil
  21. Gvercinlerim de ayak ağrısı var ya tek ayak tan ya da 2 ayaktan ayak ağrısına yakalanıyor ayak ağrısı dışında hiçbir sorunu yok aynı zamanda sağlam olan bir kuş ertesi sabah baktığımda olmüs olarak buluyorum.her geçen gün bir kuşum daha ölüyor lütfen acil cevap:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım bu güvercinlerde büyük olasılıkla salmonella var acil bol vitamin ve bu hastalığın iğnesini uygulaman lazım geçmiş olsun .:(

      Sil
    2. koray atakan: Ahmet bey verdiğiniz cevap için teşekkür ederiz.ismini verdiğiniz dekort ilacını kullandım kuş bir süreliğine iyi oldu ama hastalık ertesi gün içerisinde yine tekrarladı.yapılacak olan iğnenin adı ve yapılış şekli hakkında bilgi verirseniz sevinirim.cogomuye@hotmail.com mail adresime size ulaşabileceğim numara bırakırsanız memnun olurum.

      Sil
  22. Selamun Aleyküm Öncelikle Verdigin bu Ğüzel Cevaplar İçin teşekkürler Kardeş beniim 3 4 Haftalık bi Güvercinim var (ßango Yapışkan) Diyorlar Bunun Bİ Ayagı (Kuzey Iraga) Bakıyor Yaw Bi ayagı Normal Nasıl edek Bu düzelirmi Düzelmezmi Güzel Bİşeyede Benziyor Kafasını Koparmak İstemiyom Yani Hayvanları sevdigim içn Bi Cevap verirsen İyi Olur Her şey için Tekrar Teşekkürler :)

    Suruçlu Deniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum Selam kardeşim sakın güvercinin kafasını koparma yazık ama bu sizlere önerdiğim sarımsaklı su konusunu dikkate alın bu İnşallah çare olur teşekkür ederim .

      Sil
    2. Tamamda Yaptık Diyelim sarımsaklı suyu Bunu nasıl içirecez yada kendisi içermi ?

      Sil
    3. Deniz kardeşim sen yap önlerine koy normal sudan daha fazla içiyorlar emin ol .

      Sil
  23. Ahmet Bey sahilde tek ayağı tutmayan bi yabani guvercin gördük ve yakaladık direk veteriner götürdüm. Bana bişeyi yok sadece hastalık geçiriyor dedi. Şuan evin arka balkonunda. Veteriner vitamin verdi ve suyuna karıştırmayı istedi.icmedigi taktirde strings ile içermeli söyledi. Bugün iki kanalının birleştiği yerde yara var gibi gördüm. Ne yapmamı on görürsünüz.
    Cevabınızı bekliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğrul bey eğer o dediğiniz yerde yara var ise eczaneden piyedif denen mor bir sprey var onu alınız ve yara olan tere sıkınız iyi gelecektir . Eğer ağrılar için sarımsaklı su verebilirseniz faydası olacaktır .

      Sil
    2. Ahmet Bey Selamın aleyküm .
      Bende bi tane arap var kanadı sis ne yapim sürekli kanadı titriyotr

      Sil
  24. Koray Atakan :Ahmet bey lutfen acıl olarak donus yapın sıze yazdıktan sonra 5tane daha kusum öldü.durmuyor olumler:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koray kardeşim sen hemen hasta gibi gördüğün güvercinleri ayrı bir yere karantinaya al yoksa hepsine bulaşacak , bir de yukarıda yazdığım aşıyı kuş ilaçları satan depolar var oralara sor bulursan hemen uygula ama iyi bir vitamin kullanmalısın bak bu sitede googleye yaz selanikler en iyi vitaminler bilgi al bulabilirsen bu vitamini kullan faydası olacaktır geçmiş olsun .

      Sil
    2. Koray atakan: tamam ayırdım Ahmet bey.yalnız ılac ya da ıgnenın adını yazarmısınız goremedım.lutfen yardımcı olun

      Sil
    3. Sen ilaç deposuna salmonella hastalığı dersen verirler kardeşim . Vitamin konusu en etkili vitaminler yazımda var aldın mı ismini .

      Sil
  25. baktım ama goremedım ısımlerını ahmst bey orda da yazdım.

    YanıtlaSil
  26. ahmet bey benim güvercinlerimin sorunu yok sarımsaklı limonu versem sorun çıkmaz dimi yani güvercinlerimin hastalığı yok verebilirmiyim o şekil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii bir sorun olmaz daha çok fayda görürsünüz Hakan bey teşekkürler .

      Sil
    2. Bana yeni bi kus qeldi ama kanatlari tutmuyi ucamiyo yem yemiyo su icmiyo siriningayla yediriyorm ve hep yatiyo sorunu ne olabilr yardm edermsinz ltfen

      Sil
  27. SELAMIN ALEYKÜM
    Ahmet abi bende dişi bir miski var ayağıda ur çıkmış iki şey sorucam
    1 bu urlar bulaşıcımı
    2 senin videonda anlattığın karışımda limonlarla sarımsakların üzerine su mu dolduracağız bide limonları kescez miorasını anlayamadım zahmet olmazsa o karışımı birdaha yazarak anlatır mısın
    şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu urlar daha çok salmonella hastralığı sonrası oluyor bulaşmaz . Sen sarımsakları kes limonuda kes 5 lt şişeye koy üstüne su doldur bir hafta kadar bekle sonra güvercinlere verebilirsin .

      Sil
    2. sağolasın abi deniycem :)

      Sil
  28. abi guvercinin ayaginin ustunde sislik var ici intahap gibi ama yuruyusunde ucusunda bi sorun yok nedeni nedir ne ilac kullanabilirim sarimsakli su iyi gelir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sen sarımsaklı suyu kullan iyi gelir , ve diğer güvercinlere de faydası olduğunu göreceksin teşekkürler .

      Sil
  29. İyi günler arkadaşlar. Benim balkonda iki gün önce bir ayagının üzerine basamayan ve yürümekte cok güçlük ceken bir güvercin gördüm. Önüne su ve marketten aldıgım yem koydum, yemi yedi. İki gün sonra yani bugün güvercinin durumu degişmeyince yakında bir veterinere götürmek istedim. Kusu kolayca yakaladım. bır kutuya koymak için evin içerisine girdim. kusu kutuya bıraktıgımda oldügünü fark ettim. yine de veterinere götürdüm o da öldügünü yapılacak bisey olmadıgını söyledi. Sorum şu iki gündür balkonda olan kusu sadece 1 dakıka bastımadan elimde tuttum ve öldü, kusun ölüm sebebi ben miyim yoksa baska bi sey mi? vicdanen çok rahatsızım. Cevaplarsaniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım bu güvercin zaten rahatsızlanmış ihtimal ki şahin saldırısına uğramış olabilir bu yüzden çok korkmuştur sende eline alınca ürkmüş olabi,lir ama üzülme böyle şeyler olabilir senin niyetin güzel o yüzden vicdanın rahat olsun . Teşekkürler .

      Sil
  30. sarımsaklı su 1 litreye ne Kadar karıştırcaz? ve her gün versek zararlı olabilirmi? kanadın üstündeki yarayı asılmadan kopardım ama altındaki uru çekme imkanım yok jiletlemi cizip iltihapı sıksam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarımsaklı suyu 1 lt. suya bir çay bardağı haftada iki kez uygularsanız kafi gelecektir.

      Sil
  31. SAyın admin benim güvercinin kanadında kestane büyüklüğünde ur var hani bütün kanadını sarmış derecede bana bir ilaç yada bir yöntem söleylerseniz sevinirim saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabri imre sarımsaklı su formülünü bir süre kesintisiz uygulayın site içerisinde nasıl yapılacağı video olarak mevcuttur teşekkürler.

      Sil
  32. Merhabalar,

    Birkaç aydır bahçemde bulduğum güvercini evimde bsliyorum, sol kanadında problem var, uçamıyor ve şişlik de mevcut, veterinere götürdüm kireçlenme olduğunu söyledi gün aşırı enjeksiyona götürdüm bi fayda göremedm ( adamın iş bilgisinden de şüphe ediyorum ) bugün bir arkadaşıma verecektm fakat ishali de var kuşlarıma bulaştırır diye almadı.. evde besliyorum yerim de yok ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz? kanat üzerinde şişlik var iç kemik kısmında, nedenini bilmediğim için de kesip sıkamıyorum yardımcı olabilir misiniz nasıl bir yol izlemeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen bulduğunuz güvercinin kanadında ur oluşmuş buda salmonella diye bilinen bir hastalıktır zaten ishal olduğunu da belirtmişsiniz profosyonel olarak bu işi yapan veteriner veya yetiştirici arkadaşlar veya dernekler mevcut araştırıp irtibata geçerseniz yardımcı olurlar mutlaka. Eğer İzmir de iseniz bizde yardımcı oluruz iletişim bölümünden mail veya telefon ile irtibat kurmaya çalışın teşekkürler.

      Sil
  33. Merhaba Salih Aydın hoş geldin...

    YanıtlaSil
  34. sayın admin bu söylediginiz tarifi uyguluyorum ama su bazen 2 aya kadar bitmiyor 10 günden sonra bırakıyorum yeni su yapıyorum en dogrusu nasıldır söylermisiniz yada 2 yada adaha fazla bir süre beklemesi ölmelerine yada başka bi hastalıga sebebiyet verirmi vermiyorsa su bitene kadarkullaanaacam
    şimdiden çok tşkler. bide benim bir güvercinim var yumurtasını sürekli bozuyor bazen yumurtası sulak gibi oluyor üzerine oturunce patlıyor bazende yumurtasına ek yapılmış gibi oluyor 2 katman gibi hani sanki iki yumurta bir birinin içerisine girmiş gibi gözüküyor lütfen bir çare sayın admin kuşumu çok seviyorum
    urlu oldugu için bide ölecek diye korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabri merhaba bu yaptığın suyu bitene kadar ver herhangi birşey olmaz , Yumurtası zayıf olan güvercinede bol vitamin ve mineral takviyesi yap evde pişirilen tavuk yumurtalarının kabuklarını güvercinlere yedir iyi gelir . Teşekkürler .

      Sil
  35. Çok sağolun sayın admin hiç sıkılmadan sorularımıza cevap vermen gerçekten çok hoş tşkler saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim elimizden geldiğince , sorulara cevap vermeye gayret ediyoruz .

      Sil
  36. Sayın admin benim güvercinimin uru çık tı bi baktım her yer kan olmuşbiraz sıktım bi baktım ur çıkıyor uru çıkardıktan sonra urun yara yerine 40 mg genta sürdüm sonra temizledim sarmısaklı suyla kanlı bölgelerini bir daha genta sürüp baglıcaktımki bi baktım güvercinimin gözü kapandı 20 dakka sonra gidip çöpe attım acba bayılma ihtimali varmı yada güvercin bayılsa nekadar sürede ayılır içimde kaldı gerçek söylerseniz çok sevinirim. yada güvercin gentadan ölmüş ola bilirmi çünkü oraya gittigimde gözleri kapanıyordu. yavaş yavaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabri kardeşim genelde güvercinlerin ur olan yerlerini ellememek lazım siz bu sarımsaklı suyu vermeye devam etsediniz o urlar kendiliğinden kaybolacaklardı zaten olsun sağlık olsun genta dediğin ilaçıda bilmiyorum ne olduğunu yazarsan iyi olur o zaman belki bir cevap verilir bilenler vardır muhakkak . Teşekkür ederim .

      Sil
  37. bir atnibiyotik igne sayın admin kendimi çok suçlu hissediyorum ..ss bayılmış olsa ne kadar sürede kendine gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklında olsun güvercine antibiyotik vereceksen ilk 5 gün çok kuvvetli bir vitamin vermelisin daha sonrada 3-4 gün vitamine devam etmelisin yoksa ağır gelir ve ölüm olur .

      Sil
  38. sayın admin bide benim yavrularım var onları neyle beslememi tavsiye edersiniz saglıklı olarak şırıngayla falan.

    YanıtlaSil
  39. bizim arkdaşalr kedi mamasımı ney dediler biraz pahalı geldi bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli bulabilirsen boza ver iyi gelir.

      Sil
  40. boza nerden ala bilirim yada hazır varmı paket lere marketlerde falan çünkü bizim şehirde bozacı yok ta :D

    YanıtlaSil
  41. herşey için tşkkür ederim

    YanıtlaSil
  42. boza marketlerde felan satılıyor demi pketlerde yada başak yerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marketlere bak var olması lazım biz alıyorduk hem çok ucuz birde sabri kardeşim blog da başka konularda var belki ilgini çeker yavru bakımı gibi seninde elinden gelir ise bu blogda sana yazarlık vereyim blog yazarı ol bilgi ve güvercin resimlerini paylaşırsın ne dersin iyi geceler .

      Sil
  43. olur sayın admin millete yardım etmek isterim bide boza için çok tşkler ucuz oolması işime yarar :D sabri_imre@hotmail.com facebook hesabım isterseniz özel olarak konuşalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Sabri bana gmail adresini ver sana yazarlık teklifi gönderecem kabul edersin sonra blog paneli blogger hesabında olacak buradan paylaşım yaparsın kolay gelsin .

      Sil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Selam adminim bu 5 lt lik sarmisakli suyu direk olarak su kablarina dolduruyoruz degilmi ilginize tesekkur

    YanıtlaSil
  46. abi benim 4 tane taklacı güvercinim var 2'si yavru babaları nerdeyse 1,5 aydır topallıyo bazen alıp bakıyorum ama yara gibi bişey görmeiyorum bide paçalı ondan ama bazen bi yerde durunca oturuyo veya o ağrıyan bacağını kaldırıyo tek ayakla duruyo kısa süreli ne yapmam lazım bide yem yerken zorlanıyo uçamıyo havaya attığımda arka arka gidiyo 1 takla atmaya çalışıyo yere çakılıyo

    YanıtlaSil
  47. mrhaba benim güvercinimin sağ üst gagasının üstünde ur çıktı dekort ilaç versem faydasını görürmüyüm acil bilgi istiyorum lütfen teşekkürler

    YanıtlaSil
  48. selamin aleykum dediginiz formulu uygullayip guvercinime verdim 1 ay oldu hic bi deyisme olmadi bende tuttum ayagindaki uru kestim kan akiyodu bi bezle bagladim simdi kan kurumus ciger gibi duruyor ayagin kalan kismi yepyesil olmus baya icimi acitiyor hayvan bana bi fikir verin

    YanıtlaSil
  49. benimde kuşum hasta yürüyebiliyor gezebiliyor amam uçamıyor

    YanıtlaSil
  50. Merhaba

    benim kuşumda kuş yumurtası kadar ur var ne önerirsiniz ? uru alıp yarayı diksem mi ? yoksa ilaç mı kullansam ?

    YanıtlaSil
  51. Saygi deger abilerim benim kuslar defalarca ciftlesmesine ragmen yumurtlamiyo.bide bi cift beyaz oyunlu kusum var yavru 2 gnluk ken ezilmis halde ölüyor .yani yavrulari eziyolar .bunun sebebi ne yardimlariniz icin tesekkürler

    YanıtlaSil
  52. Abi benim bi cift kusum yavrulari ezerek ölduruyolar bu neden kaynaklanir

    YanıtlaSil
  53. Slm
    Ben makedonyadan ve Döneklerim vsr.
    Sizin yazdiklariniz enteresan geliyor
    Bu UR cok sık rastlanan ve gorulen hastaliktir sadece bilmeniz lazim ki bu tek basina hastalik degildir bunun kardesleri yardicilari var
    1.Kapilari acan E.coli
    2.Salmonela ayrilmayan kardesler(bakteriler)
    3.ve kucuk kardesi chlamidia psittaci(Ornitoza)bu anlama gelir tum simtonlar kusmak,cok su icmek, cok zayiflik,yan baslar,kinat,ayak tutulma,Ve Ur.....
    Tedavisi
    1.Nifuroxolidon(enterefyril)
    2.Oxi tetraciklin
    3.Eritromicin
    Hepsini Suda 6gunve mutlaka multi vitamin
    Basari orani100%eger cok gec verilmese DENEYIN GÖRÜN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdiğin bilgiler için teşekkür ederim .

      Sil
  54. ahmet abı bır kusum var ve ayagı topal ayagının basladıgı yerde ıkı tane sıvılce tarzında bır sey var bunun tedavısı nedır ?

    YanıtlaSil
  55. üç gün önce apartmana girmiş bi güvercini aldım hastaydı bişey yemiyo arada zorarsak su içyodu dün keyfi yerindeydi eve saldım gezindi ucamıyodu koltuga kadar ucup anca cıktı ama bu onun yine de ii haliydi. bende onu öle gördünce mutlu oldum. bu gün keyifsizdi nereye bıraksam orada kalıyodu yürümüyodu. oldugu yerde gözleri kapalı duruyodu arada açıp bakıyo biraz hareket edip yine uyku haline geçiyodu. akşam netten araştırayım dedim bi kaç yerde limonlu suyu okudum direncini arttırır die. gittikçede hareketsizleşiyodu. limonlu suyu yaptım içirmeye calıştım bir iki yudum içti yada içme di. bu arada gittikçe kötüleşti iyice düştü ayaklarının üzerinde dururdu onuda yapamaz oldı en sonunda başını cevirdi kaldırdı kendine geliyo sandım canlandı iileşcek çırpınarak öldü. son zamanlarda verdiğim limonlu su bi etki etmiş midir ondan sonra ölünce vicdan yaptım cok. çok üzüldüm. bi de bunu düşünmeye başaladım ya benm yüzümdense die. cvp verrirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin bu güvercin en son hastalığı devrelerin geçiyormuş limonlu su daha çok salmonella hastalığı ne yakalanmış güvercinleri daha sonra oluşan yaralara karşı iyi gelmesi için verilmektedir sizin güvercin en kötü zamanda sizin elinize geçmiş yapabileceğiniz bir şey yoktu üzülmenize gerek yok fakat ne kadar da olsa oda bir can insan üzülüyor

      Sil
  56. 2,5 litrelik siseye 10 dis sarimsk katsak fayda edermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur hiçbir şey fark etmez yalnız içine limon koymayı unutmayın teşekkür ederim

      Sil
  57. Bu ilac yele iyi gelirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlaç Dediğin yani dekort mu kardeşim , ben daha çok limon sarımsak doğal karışımı öneririm .

      Sil
  58. Yok abi bnde limon sarimsagi iyi glrmi dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bırakmadan devamlı verirsen mutlaka faydasını görürsün ayrıca yel durumu bir daha olmaması için korumada olur sağlıklı olanlar için ...

      Sil
  59. Abi suan bnde bitane guvercin war. Kus kumeste takla atrken yere dustu ve suan kanadini kullanamiyor kusun obur kanadundada ur wardi o geciyodu ama dustu icin ur olmayan kanadina biseyler oldu suan hic ucamiyor kanadini asa indiriyor ne yapmaliyim bu kusa nasil tedawi edilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut kardeşim o güvercine bu verdiğimiz limon sarımsak karışımını ver birde güvercinlerine bebe aspirini ver sularına koy ağrı kesici ve ateş düşürücü stresede iyi olur ...

      Sil
  60. Sa. Bndeki kuslarin bogazinda yuwarlak nohut kadar sert birsey war we yerinden elleyince harekt ediyo bu nedir we tedawisi bide kusa zarar werirmi

    YanıtlaSil
  61. Selelamın aleykün ya benim kuşum ikinci yumurtasından sonra yakları tutmamaya başladı ve kanatlarıyla sürünüyo buna nasl bi çare bulabiliriz
    Acil ama

    YanıtlaSil
  62. ur için kesin cöxzüm iğnesi var garantili ismini kısa zamanda yazıcam ayak tutlması ıcınde dekort...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEKORT ARTI VİTAFORT MULTİ KULLANIN
      GEÇER

      Sil
  63. Merhabalar sayin admin ben daha yeni iki kus aldim birinin ayaginda derin bir yara oldugunu fark ettim sebebi nedir ve tedavi icin ne yapmam gerekiyor cevap verebilirseniz cok sevinirim.
    Not:Kusun ayagina antibakteriyrl surdum ve bagladim ama geri acti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım güvercinin yarasına ilaç sürdüysen bağlama bırak öyle kalsın bu önerdiğimiz sarımsaklı suyu ver birde yaraya eczanelerde olan piyedif denen spreyi al ve yaraya uygula umarım iyi gelir...

      Sil
  64. Selam ben de deve tuyu guvercin var kanadinda ufakca ur var ama ucabiliyor taklada atabiliyor uru tamamen nasil kaldirabiliriz????

    YanıtlaSil
  65. Merhabalar güvercinler de tek gözde kızarıklıklar oluyor . Iki yavrumda ise gaga içi beyaz noktalar var.Sirke sarimsak limon ile dogal antibiyotik yapabilirmiyiz saygılar.İlaclarin yan etkisi oldugundan kullanmak istemiyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TETRACORT POMAT KULLANIN SABAH AKŞAM YETERLİ

      Sil
  66. Kusumuz gôzünün üstünde kücük bir ur cıkmıs ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  67. slm admin sarımsaklı suyu kaç günde bir değişelim sıcakta kalması sorun olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gölgede olursa daha iyi olur...

      Sil
  68. Yanıtlar
    1. Üyelik yok ama blogger yazar olabilirsin Merakcı kuşcu istersen haber ver yazar yapalım seni.

      Sil
  69. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraklı kuşcu kardeşim, Hint horozunuza bel soğukluğu teşhisi koymuş bulunmaktayım. öncelikle önerim her derde deva sarımsaklı suyumuzu denemeniz. Eğer geçmez ise son çare olarak en yakın sağlık kuruluşunda Üroloji hekiminden destek alabilirsiniz. Saygılarımla,

      Sil
  70. Say'ın site yöneticim, tavsiye etmiş olduğunuz Sarımsaklı su kürünü düzenli bir şekilde kullandım, ancak gel Gör ki sallomello virüsü yine bulaştı hayvanların kanatlar yerde sürünüyor, Kafası dönenler, ağzından su gelenlerde cabası, 9 kümeste toplam 700 kadar güvercinim vardı şu an kalanları saymak bile gelmiyor içimden, çuval çuval Ölü kuş atıyorum. Çok çaresizim acil cvp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşcu arkadaşım bu sarımsaklı su salmonella sonrası güvercinlerde olan ur ve ağrılara iyi geliyor salmonella ilacı değil bir yanlış anlaşılma var galiba bu mikroba kapılmamak için aşı yapmalısın ...

      Sil
  71. merhaba suat su ur hastalığı için başka ilaçlarınız varmı bilgi verirseniz sevinirim horozların ayak tabanlarında çıkıyor ne yapsak gitmiyor ltf cevap

    YanıtlaSil
  72. Bu yazdığımız ilaç değil zaten doğal bir karışım ancak ur için söylenen başka ilaçlar varmış ben bilmiyorum başaka arkadaşlar yorumlara yazmış olabilir...

    YanıtlaSil
  73. Benim şeşin kanadında uhur var caresi varsa yazınız

    YanıtlaSil
  74. Selamın aleyküm. Ahmet Bey bende 1 tane arap var bunun kanadı şişmiş ne yapmami önerirsiniz ? Bide kuşları istanbulda Mersin taşıyacam ama nasıl otobüsle gidiyorum 12 13 saat yolda bişi olurmu

    YanıtlaSil
  75. Selamun alleykum dekortun faydasi oldu ve benim bir yavru kusum var ferç onun,,icin bir ilac verebilmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VİTAFORT-MULTİ NUTRA İLACIN ÜRÜNÜ KESİNLİKLE İYİ GELİR HEKİMİNİZDEN İSYEYİNİZ.

      Sil
  76. Selamın aleyküm kuşumuz ilk yumurtayı yaptı fakat aradan bir gün geçti kuşumuz olduğu gibi yere yattı yürüyemiyor ikinci yumurtayı da yaptı kuşun ayagnda herhangi bir Şişlik yok benim tahminim ferc bunun sebebi neydir saygılar

    YanıtlaSil
  77. Selamun aleykum abicim bi sorum olacakti guvercinim normal bi sekilde ucuyor yem yiyor su iciyodu sonra bi kanadini kullanamaz oldu ve yeme karsii istahsiz hareket etmeye basladi nedeni nedir acaba ? Bilqi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  78. Selamın Aleyküm admin benim kuşumyn kanadının altında çok büyük bır şişik var ur diye tahmin ediyorum yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  79. abi merhaba benim yavru çakmaklım vardı sürekli kaçıyordu ben de 3-4 gün kanadını bantladım açtığımda sağ kanadında şişik vardı ve uçamıyo herhalde uğurlanmış nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  80. merhaba abi karışımı 1,5 lt lik şişede yapsak bir de su ekliycezmi

    YanıtlaSil
  81. Selamün aleyküm abi benim guvercinin ayağı intap kaptı ne yapacağım sismis takla atarken iki ayak üstüne düşüp hemen arıyor bi çözüm bulmanız için söylüyorum şimdiden tsk

    YanıtlaSil
  82. Dekort kuşun ölümüdür. Bilip bilmeden yazmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen daha iyisini biliyosan yaz da millet faydalansın...

      Sil
  83. selamın aleyküm paçalı bir güvercin cama çarptı kanatlarını incitti sanırsam .kanatlarının bir tanesinin başlangıç yerinde bir şişkinlik var yeni fark ettim. çırpınıyor ama uçamıyor geri bana geliyor. bu şişkinlik için ne yapabilirm.

    YanıtlaSil
  84. Hocam benim kus sallabas dogal bildigin yontem varmi

    YanıtlaSil
  85. benım kuslardada benzer bır durum var kuslar bırden soluyor bol su ıcıyor bır ıkı gune oluyor ne tavsıye edersınız tesekkurler

    YanıtlaSil
  86. Benim guvercinim alt dolaptaki cift lerin gozune girmis sabah baktigimda kafasinda tuy yoktu kaNamisti ne yapmaliyim allah icon soyleyin kantoron yagi sursem iyi olurmiu ??

    YanıtlaSil
  87. Ahmet bey bende bi kuş var çok halsiz ve durmadan su içiyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  88. S.a abi benim kuşum ayaginda şişlik var ur dur belki sarmısak şu veriyom ama düzelirmi ur kesip alsammi bilgi verirmisiniz kuş değerli benim için acil yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  89. Kuşun ayağında şişlik var ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  90. merhabalar ben okulda bir güvercin buldum sağ kanadın boyun tarıfı yani hareket ettiği yerde bir yara var böyle derisi yaralanmış arada bir kanıyor yaklasık 1 haftadır evimde ve kendini baya toparladı fakat kanadı hala aynı bu durumda ne yapabilirim .bulundumuz yerde veterinerde bulamadığım dan bir şey yapamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  91. Benim güvercin ayağında şişlik var ama yumuşak değil başarıyor üstüne yem yemiyor veterine götürdüm ama hiç almamiyorlar küstan dekort verdim limon sarimsakli şu da veriyom ama bi gelişme yok

    YanıtlaSil
  92. Cevap acil yazarsaniz iyi olur tşkler

    YanıtlaSil
  93. meraba arkadaşlar bende macar var ayagının bilek kısmında şişlik var tedavi yöntemine yardımcı olursanız sevinirim bide kafada eser var az birşey yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  94. slm kuşumbirinci yumurtayı yaptı ikinci gün yem yiyiyordu topallıyordu bi baktım duştu kalkamadı yuvaya koydum yumurta yaptı ama yürüyemiyor surunuyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  95. İyi günler abi benim güvercinimin pençe kısmında yeni yeni ur çıkıyor ne yapmam lazım daha başlangıcı az şişmiş nasıl tedavi ederim lütfen söyleye bilirmisin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  96. İyi günler abi benim güvercinimin pençe kısmında yeni yeni ur çıkıyor ne yapmam lazım daha başlangıcı az şişmiş nasıl tedavi ederim lütfen söyleye bilirmisin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi benim kuşlarda kanadında şişlik var disimde topalıyo bu na bi çare bul abi

      Sil
  97. Abi benim kuşlarda kanat sarkıntısı var bide kanadı üstü şiş abi bana bi yardim et gözünini içini yiyim abi nolur

    YanıtlaSil
  98. Bu dekortun illa iğnesini mi vurmamız lazım hap olanını kullansak uru yok eder mi?

    YanıtlaSil
  99. Bugun guvercinim ucarken yere dusdu ayaklri kanatlari tutmuyo neden olmudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçarken yere düşmüşse kardeşim kuş bir yere tel gibi bir yere çarpmış olabilir...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

güvercin uçurma eğitimi nasıl olmalı - güvercin nasıl sökülür - uçmamış güvercin nasıl sökülür açılır uçurulur

Güvercin uçurma sanatı . güvercin uçurma eğitimi , ayrı kümes Merhaba arkadaşlar bu gün sizlerle güvercinlerimizin uçurma eğitimi hakkında bilgilerimizi paylaşmak istedim . Nasıl eğitim verilir , uçurmak için ne yapmalıyım gibi sorulara cevap bulmaya çalışacağız . Öncelikle güvercin eğitiminin ne olduğu hakkında biraz yazalım . Güvercin eğitimi kuşun havada dönmesi veya oyun yapması için verilmez . Tek bir hedef vardır o da güvercinlerin kondüsyon kazanması içindir . Zaten güvercinler fizik olarak yeterli standarda ulaştıklarında içlerinde olan kabiliyeti kendileri yerine getirecektir . Evet ne yapmak lazım güvercinlerin bu hale gelmesi için . Öncelikle uçurduğumuz güvercinleri ayrı bir kümese koymalıyız . Yani uçurma kümesimiz olmalı , nedeni ise burda barınan kuşlar yemleme şekli farklı olacak . Eğitime alınmış güvercinler günün aynı saati açılmalı ve yem verilmeli . Verilmesi gereken yem ise insan avucunun içi kadar bir güvercine yeterlidir . Daha fazla vermeyiniz , görec

Güvercin çeşitleri isimleri

Aslın da ilk yapılması gereken konu  Arkadaşlar bu blog da yazı yazmaya başladığımdan itibaren hep bir şeyin noksanlığını hissettim , nedir diye düşünürken evet buldum GÜVERCİN ÇEŞİTLERİ VE İSİMLERİ ile ilgili bir konu yazmadığımı düşündüm . Eğer bu blog ile genel tüm güvercin sevenlere hitap edeceksem o zaman bütün güvercin çeşitleri hakkın da bir resim ve ismi özelliği gibi kısa da olsa bilgi vermeliyim . Yanlız güvercin çeşitleri konusun da resimler kimlere ait olduğunu kaynak belirterek kullanacağım . ASIL ADI ANKUT TRUMPETER . Kökeni orta asya , Türkler ile bu kuşun islami olarak çok alakası var HZ. MUHAMMED S.A.V Halifesi HZ ALİ R.A bu güvercini beslemiştir . Halife hz. lerinin beslediği güvercin çeşidi kırmızı çatal ibikli çakşırlı güvercin . Bu güvercin çeşidi kısa gagalı olma özelliği yanı sıra paçalı güllü ve tepeli olarak beslenmektedir . Çok farklı renk ve çeşitleri vardır .

güvercin deli baş sallabaş titre baş hastalığı ilaç tedavi

Güvercinlerin de sinir pisikolojik rahatsızlığı olur mu ? salla baş  titre baş deli baş hastalığı tedavisi Arkadaşlar merhaba bu yazımızda mühim olan ve güvercin sevenleri zor durumlarda bırakan bir hastalık olan , SALLA BAŞ , DELİ BAŞ VE YA TİTRE BAŞ diye isimlendirilen hastalığın nasıl tedavi edilir . Öncelikle bu o kadarda zor ve güç bir hastalık değildir . Aslında çnce kuşlarımız hangi sebep den bu hastalığa yakalanıyor bunu bilmeliyiz . Şimdi sizlere güvercinlerin aç ve susuz kalmasından dolayı önce TİTRE BAŞ daha sonra SALLA BAŞ OLUYOR DİYECEĞİM , FAKAT ÇOĞUMUZ AMA BEN GÜVERCİNLERİMİ YEMLİYOR UM SUSUZ DA BIRAKMIYORUM DİYE DÜŞÜNECEKSİNİZ . Bu yazıları büyük harf ile yazdım dikkat edilmesi gereken yerin burası olduğuna işaret çekmek için . Doğru siz aç ve susuz bırakmıyorsunuz yanlız siz kümese güvercinleri kapattıktan sonra ne olduğunu biliyormusu nuz ?Hayır nerden bileceksiniz işte olay burdan sonra güvercin kümesinin dar olması veya içerideki fazla kavgacı bir güverci

Güvercin için Vitamin - Güvercin için en etkili vitaminleri

Güvercinlerin  sağlıklı olabilmesi için en önemli etken vitamin ; güvercin vitamin Evet arkadaşlar bu konuya neden önem verip yazıyorum çünkü ben kendim öyle bir vitamin arıyordum ki hani biraz tuhaf ama mucize gibi kullandıktan 1-2 gün içinde etkisini göstersin . Bu arayış ile bir çok söylenen güvercin vitaminlerini kullandım fakat hiç bir fayda göremedim yada çok etkili değildi . Ama ben bulamayacağım diye hiç düşünmedim araştırmaya devam ettim .  Bir gün arkadaşlar ile güvercin pazarına gittik her zaman beraber olduğum kardeşim Selçuk pazarda ki bir güvercin ilaçları satan kişiyi bana gösterdi , daha önce sallamolla hastalığı için aldığı bir ilaçın faydasını gördüğünü söyledi aldığı yerde bu pazarda ki arkadaşın tezgahımış . Gittim ve bu ilaçlar hakkın da sorular sordum birde Selçuk kardeşimin kullandığı ilaçın faydalı olduğundan güzel olduğunu söyledim . Tam bu sırada yine bizim gibi güvercin besleyen bir arkadaş aldığı bir vitaminin çok etkili olduğunu aynı bizim gi