güvercin beslemenin faydaları zararları

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
1

Hayvan beslemenin ne gibi zararı olabilir ki ?



dönek güvercin yavru 

Merhaba diyerek yazıma başlamak istiyorum.Arkadaşlar yine değişik ve farklı bir konu başlığı ile sizlerle beraberiz.GÜVERCİN BESLEMENİN FAYDALARI ZARARLARI nedir?Acaba kaç kişi bu güvercin beslemek bana zararmı veriyor yoksa faydalımı diye gerçektende ama tarafsız düşündü?

Zannedersem çoğumuz böyle düşünmemişizdir.Ama artık düşünme zamanı geldi sanırım,bu konu aslında hafife alınacak bir konu değildir çok önemli bir konudur.Eğer yapmış olduğunuz bir olay size zarar veriyorsa onu bırakmak hayırlıdır. Mesala şöyle bir inanış var güvercin beslemek  uğursuzluk diye buda yanlış ve batıl bir inanıştır.Eğer dinen böyle olsaydı HZ. HÜSEYİN r.a güvercin beslemiş
o zaten güvercin beslemezdi.Konuyu daha çok dağıtmayalım kişinin niyeti çok önemli her işimizde olduğu gibi . GÜVERCİN BESLEMEYİ o mübarek insanlar beslemiş bende besleyeyim diye niyet edip başlarsak inanın hem severek beslediğimiz güvercinlerimizden çok faydalar görürüz.Yok sadece nefsani arzularımızla beslersek hiç bir fayda göremez daha çok zarar görürüz.Bunlar örneğin kuş ile işimizi , kuş ile okulumuzu , kuş ile aile hayatımızı , kuş ile insanlık görevlerimizi değiştirmeye başlarız.Nedeni ise güvercin beslemek zamanla insanda tutku hastalık boyutlarına ulaşıyor böyle olunca her kötü düşünce ve hareket hastalık derecesindeki kişiye zarar veriyor.Örneğin başkasının güvercinini tutarak vermeme , güvercin yüzünden yalan söylemek , güvercin yüzünden hırsızlığa kadar götüren bir sürü  sebep . İşte bunlar kısaca sizlere aktarmak istediğim zararları.

O zaman başta söylediğim gibi niyetlerimizi kontrol etmeliyiz.Güvercin besleme işimizi profosyonel olarak nasıl yapabilirim bunun gayreti içine girmeli ve düşünmeliyiz.Eğer isterseniz yazımızın devamını . Talebinize karşılık konuya devam edebiliriz bu hastalıktan ne yaparak kurtulabilir ve profosyonel olarak besleyebilirim .Yorumlarınız ile bize katılın lütfen . Umarım sizlere azda olsa faydalı olabilmişizdir.

Yorum Gönder

1Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. Ben 2 tane güvercin aldim güzel güvercinler hala uca bilmiyorlar çünkü kanatlarıni baladim.henüz yeniler.amma benim bir çok hayvan im var.ben hayvanlara bayilirim.bu bende bir hayvan tutqusu ne hayvani olursa olsun ben onu beslerdim.misal olaraq-alman kurdu-ev köpeği.tavşanlar im.bildircinim.fazanim.ve güvercinin var.15 yasim var.ve ben hayvanlar çok seviyorum.amma hic bir sakin asi olmamisdir.!

    YanıtlaSil
Yorum Gönder