güvercin nasıl eşleştirilir ?

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
30

Bu güvercinler de her canlı gibi eş yaşıyor ama nasıl eş yapmalı ?


aynı ırka giden güzel bir eş

Merhaba yine önemli ve doğru bilgi alabilmeniz için bu konuya değinmek istedim. Güvercinler bilinçsiz eşleştirmeler yüzünden gün geçtikçe yozlaşmaya başladı , kimse doğru olanı nasıl eş yapılçağını söylemiyor . Nedeni ise her konuda olduğu gibi bununda ticareti olması , kimse bildiğini söylemiyor .

Ama ben daha çok güvercin ırklarını korumayı amaçlıyorum.O yüzdende bu yazımı yazıyorum . Arkadaşlar güvercin eşleştirme iki şekilde olur 1 . si havada güvercinin hareketlerine bakarak , 2 . si ise yerde bakarak. Bu 2. kısım herkesin devamlı dikkatini çekmiştir nerden biliyorsun ? Soruları hep soruluyor . Ama işin en önemli yeri burası yerde anlamak , nasıl mı ? Önce bu işi bilen ustalardan birini bulmalısınız ve ona tabi olun , o ne derse itiraz etmeden uygulayın zordur insan nefsi bunu kabullenmez , eğer iyi güvercin sahibi olmak istiyorsanız bunu yapmak zorundasınız.

Bu konu sadece bu kadar yazı ile olmaz eğer yazımızın devamını isterseniz , sorularınız olacaksa yorum yapın sorun cevaplayalım. Bu konu soru cevap halinde daha iyi kavranır yardımcı olmaya çalışayım. Yorum ve sorularınıza muhakkak cevap verilecektir teşekkürler .

Yorum Gönder

30Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. İlk önce niyet önemli bnce bilenin yanında ol inan kalbinle inan ve hayin olma çok eskiler bile ustasına sorarlarmış ondan bilmiyolarmıydı ?

    YanıtlaSil
  2. Sa öncelikle bende Çakmaklı kuşuvar kuşun eşi kedikaptı bende kuşa 4 5 günsonra kuşcudan kuşaldım Dişi telibi kutuyakoydum kuşlar dövüş ediyo eşte kapmıyo 4 5 oldu hala kavga ediyolar

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim adam seni kazıklayıp erkek vermiştir.

    YanıtlaSil
  4. Bende yeni kuş aldım sabuni bunlar arada kavga ediyorlar neden ola bilir Ada'm eşdemişti lütfen açil yardım

    YanıtlaSil
  5. Ne olabilir acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  6. Bende 2 kuş var 1i arap diğeri süt beyaz bunlar eş oldu fakat bazı kişiler yavrusu kötü olur diyor bazı kişiler de iyi bir ala filan çıkar diyor bu kuşlara farklı eş mi buluyum yoksa kalsın mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusun nasil cikacagi belli olmaz bi siyah bi beyazda verebilir ama karisikta verebilir bence eslestirme

      Sil
  7. Oncelikle selamun aleykum abi benim bi tane erkek kusum var ben o kusa arkadastan bi tane disi kus aldim 4-5gun oldu hala ese girmiyorlar neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum Selam Ercan bey bu güvercinleri ilk önce bu güvercinleri ayrı tut ve kızdırıcı yem ver daha sonra dışarıda bir birlerini görmelerini sağla daha sonra yan yana koy bu şekilde eşleşe bilirler sanıyorum.

      Sil
  8. Benim 2 çift kuşum var erkekler kavga ediyor .yenen erkek iki disiyede kur yapiyor...

    YanıtlaSil
  9. Emre kardes sabuniler es degildir yda iside erektir

    YanıtlaSil
  10. Ilk mesajinda da ikisi ya erkektir yada senininin erkegin daha oceki disisiyle sadik kalmistir

    YanıtlaSil
  11. Benim çakmaklı ile sut beyazı eş yapmak istiyom
    olmuyor

    YanıtlaSil
  12. Ben Güvercini nasıl eş aldıra bilirim kapatmalımıyım onları baska bir kümese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım şimdi bu mevsimde sakın kapatma tam hastalık zamanı kuşlar hemen hasta olur bak ne zaman kızgınlaştılar o zaman dışarı önce erkeği sal sonra dişiyi yanına sal .

      Sil
  13. Bende 1 dışı 1 erkek var ben bunları nasıl eş yapabilirim.

    YanıtlaSil
  14. Benim kusum es oldu ama nezaman opusurler. Ne zaman yumurtlarlar

    YanıtlaSil
  15. Sorum şu bir erkeğe dışı aldım erkek dişi yi devamli vurup duruyor sizce nedendir

    YanıtlaSil
  16. Sorum şu bir erkeğe dışı aldım erkek dişi yi devamli vurup duruyor sizce nedendir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim ilk önce bu güvercinleri ayrı tut ve kızdırıcı yem ver daha sonra dışarıda bir birlerini görmelerini sağla daha sonra yan yana koy bu şekilde eşleşe bilirler sanıyorum.

      Sil
  17. Farklı cins olan güvercinler çiftleşir mi?? ACİL CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM😊😊

    YanıtlaSil
  18. Farklı cins güvercinler çiftleşir mi?? ACİL CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eş oluyor ancak tavsiye etmiyoruz ırkların korunması adına.

      Sil
  19. oncelikle s.a. abi bn damda kus besliyorum yani guvercin kuslrimin icinde zirhli disiyle sakar erkegi es etmeye calistim olmadilar damali erkegim vardi ayni zirhli disiyi vurdum 2 gun icinde es oldular sakarla eslestirmek icin ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum Selam Kardeşim dişinin eski eşi bu eş olduğu güvercine benziyor olabilir o nedenle sakar ile hemen eş almıştır. Önce Sakar olan erkeği dişiden uzak tut dişi onu hiç görmesin ve eş almasını istediğin erkek ile dişiye bol kızdırıcı yem ver 1 hafta içinde zaten eş olurlar.

      Sil
  20. Portakl taklacıylan boz taklacî eşe gelirse ne cins yvru çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim ikisi de Taklacı yine taklacı çıkar ama ne renk çıkar diyorsan büyük ihtimal mavi taklacı çıkar diye düşünüyorum... Bazende bir anne bir baba benzeri de çıkar bu şekilde her yavru değik olabilir.

      Sil
Yorum Gönder