ilk güvercin kümesi

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
1
ilk kümes den bu zamana baktığım güvercinlerden biri

kaplama güvercinlerim dönek


Merhaba yine bir yazımızda beraberiz.Daha önce merağımızın nasıl başladığını anlatmaya çalışmıştık,şimdi ise ilk kümesimizden bahsetmeye çalışacağım.Sizlerde bu konuda yazı ve yorumlarınızı aşağıdaki yorum bölümüne yazabilirsiniz.Benim için yorumlarınız çok kıymetli.

İlk kümes maceram iki adet limon kasasını birbirine birleştirip sonra bir tarafından küçük bir kapı açıp güvercinlerimi içine koymuştum.Bu şekilde uzun zaman güvercin besledim,evet olurmu demeyin kuşlarım bu kasaların içinde çok mutluydular.Sebebide herhalde onlar ile sahibi arasındaki sevgi bağı.Burası çok mühim dikkat eğer ben bu güvercin işinde iyi güvercin kaliteli güvercin bakmak istiyorum diyorsanız SEVECEKSİNİZ en büyük sır burda merak ile sevgi farklı eğer beslediğiniz güvercinler sizden bu sevgiyi alırsa inanın bu konuda başarılı olursunuz.Neyse konuyu fazla dağıtmayalım ,daha sonra babam benim bu sevgimi görünce bana dediki sana bir kümes yapayım ben çok sevindim.Babam bana kümes yaptı bu konuda babam baya mağiretlidir çok güzel olmuştu.Ama bana dediki eğer derslerinde başarılı olmazsan bu kümesi ve güvercinleri atarım acaba bir tehtitmi yoksa beni motive etmekmi yapmaya çalıştığı.Ben bunu tehtit olarak aldım ve derslerime sıkı çalıştım.Bu sayede hiç sınıfta kalmadım.

Tabii ilerleyen yazılarımızda bu kümes konuları çok geçecek sanırım.Çünkü güvercin alanı kümestir sadece ilk kümes yazımız bu ile sınırlı kalmayacak İNŞALLAH .Sizlerinde bu konu ile ilgili yazılarınızı yorum olarak yazarsınız .Benim burdaki maksadım eğer sizlerde katılırsanız bilgi paylaşım daha çok artacak umarım.

Yorum Gönder

1Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. Benimde ilk güvercine sevdam böyle başlamıştı babamda eskiden beslemiş bi meraklıymış pimini çekmemi bekliyomuş sanki bnm hevesimi görünce bi kümes yapalım sana demişti bnde sadece bnim olacak sanmıştım ama esas meraklı olmuş ilk kuşumu cüneyt balcı vermişti iki mısır dört dönek ne garipki beşi dişi biri erkekti böyle başladı

    YanıtlaSil
Yorum Gönder