Saf Damar Kuşu Nasıl Anlarız - Güvercin Damar nasıl yapılır

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
3

Safkan güvercin yazımızın devamı ve güvercini tanıma

damar
Güvercin Damar Nasıl Yapılır

En son kaldığımız yeri bir hatırlamak için o yazımızın sonunu yazarak başlamak istedim , ustanın bana verdiği güvercinler ve onları eşlemesi takip etme kısmın da kalmıştık . Eğer arkadaşlar beslemiş olduğumuz güvercin ırkını iyi tanımamız için o ırkın en üst seviyede özellliklerini üzerinde taşıyanlarını bulmalıyız ama biz bu özellikleri bilseydik zaten yapardık bu zamana kadar başaramamışsak bir yerde yanlış var demektir değil mi ?
İşte usta olan kişilerin burada bizlere o kadar çok faydası var ki ! 

Neyse bana gelen güvercinleri artık ben sadece eskisi gibi bakmak için bakmıyordum onların her hareketini inceliyordum buda bende beslediğim güvercinlerin hiç kimsenin bilemediği bir çok özelliğini tanıma fırsatı verdi . Her gün daha bir çok özellik ile karşılaşıyor ama bunların neler olduğunu yani bu güvercinlerin hangi statüye girdiğini bilemiyordum , bu yüzden içimde bir heyecan vardı bunları usta ile konuşma ihtiyacı hissediyordum . Ama bir sıkıntı vardı o da ben her istediğim zaman ustaya ulaşamıyordum hani bir tabir var ya ağzından kerpeten ile laf alıyorum , ben ustayı bulsam da kelimeleri öğrenmek o kadar zordu ki . Zordu , olsun ben zorluktan sonra kolaylığın olacağını biliyor ve inanıyordum . Bana genel olarak ustanın devamlı söylediği bu güvercinlerden yavru al ve bazılarını gösterip uçur demesi idi . Sabır , Sabır , Sabır ...

damar
Güvercin Damar Nasıl Yapılır

Bir müddet sonra ben usta ile konuşma fırsatı bulduğum da ona sorular yönlendirdiğim zaman bana sadece yerde güvercinleri iyi takip et diyordu uçanlar içinde hareketlerine bak hangisi ne yapıyor . Mesela bir güvercin vardı çıkan yavrular arasın da biz dönek beslediğimiz için çabuk dönmesi bende göre bozuk olduğu düşüncesi oluşturuyordu . Sordum ve bana ne desin daha çok uçur ! şaşırdım biz dağılıp bozulmasın diye az uçururken o tam tersini söylüyordu . Bu konuları ilerleyen zamanlar da daha fazla yazacağım . İyi güvercin nasıl beslenir yazımızda ki 5. madde güvercin uçurma aslın da son meyve alma hasat zamanı da diye biliriz , bu konulara gelmeden önce merdivenin basamaklarına tek tek basmalıyız hızlı gider isek iniş çabuk olabilir . Bir sonra ki yazımız biraz daha derin ve önemli 3. madde güvercinleri doğru eş etme konusu ile devam etmeye çalışacağım . İlk yazılarımızı en başından eğer okumadıysanız lütfen okuyun ve konuları sırası ile takip edelim lütfen inanın daha faydalı olur . iyi güvercin nasıl beslenir - güvercinde sabır etmek iyi güvercin nasıl anlaşılır - güvercin ustası güvercinde sabır etmek - Safkan güvercin nasıl anlaşılır burada tüm konuların linglerini sırası ile verdim okuya bilirsiniz  TEŞEKKÜR EDERİM .

Yorum Gönder

3Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. hocam selam biraz araştırma yaptım ve saf kan azman güvercinler varmış azmanlar ile ilgili bildiklerinizi aktarabilirmisin saf kan azman nasıl sahiplenebilirim tanıdığınız yönlendirebileceğiniz ustası varmıdır arşivinizde resim veya video mevcutmudur. Böğle bir şey talep etme nedenim uzun süre saya dönek ve hünkari ırkı güvercinler besledim saf kanlarını elde ettim ama bu zamana kadar hiç kimsede safkan azman görmedim duymadım ve gerçekden sahiplenmek beslemek istiyorum. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azman yakışıklı olur uzun uçar oyunsuz olur

      Sil
    2. Aslın da evet var, Safkan Azman eskiden hatırlarım düz süt beyaz ve arap azmanlar vardı bunlar posta güvercinine benzerdi ama bir fark ile gaga kısımları posta güvercin gibi kalın ve büyük değildi. Ama vücut yapıları bir posta kuşu kadar hemen hemen vardı. Ama şimdilerde kaldımı bu kuşlar bilmiyorum

      Hele azman kuşu, hep çarprazlana çarprazlan bitmiştir. Bir Urfa taraflarını araştır derim ben buralarda olma ihtimali var.

      Sil
Yorum Gönder