Güvercin Cinsiyeti Nasıl Anlaşılır

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
13
Aslın da çok güzel bir konu , bazen uzun zamandır güvercin besleyenler bile bazı güvercinlerin cinsiyetini sorabiliyor .

Hal böyle olunca daha önce hiç güvercin beslemeyen bir kişi bu konuyu nasıl çözecek ? En başta rutin olan işte erkek güvercin öter dişi ötmez ( ama ötenleride olabilir ) , erkek daha iri ebatlı olur dişi daha küçük ebatlı gibi . Ama bunların çoğu aldatabilir . Bazı dişi güvercinler erkeklerden daha iri vücutlu olabiliyor . Resimde ki dik duran güvercin erkek diğeri dişi güvercindir .
Güvercin Cinsiyeti Nasıl Anlaşılır
Güvercin Cinsiyeti Nasıl Anlaşılır

Benim en çok dikkat ettiğim aslın da güvercinlerin gözleri iyi bakın erkek güvercin bakışları ile dişi güvercin bakışları farklı . Aynı diğer canlılarda ki gibi erkek daha sert bakışlı dişi ise daha sevecen ve yumuşak bakışlı oluyor . Ben derim ki , yukarda ki yazdıklarımı değerlendirin olmaz ise bence GÖZLER ASLA YALAN SÖYLEMEZ . TEŞEKKÜR EDERİM . Yorumlarınız bizim için çok kıymetli ve değerlidir .

Yorum Gönder

13Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. bilgileriniz için tesekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Benim 1çift gök le fuul aynalı karaçilim vardı bu kuşları cibiyken almıştim. 2ay önce eşleşen kuşlar şimdi yan yan durarken kavga ediyorlar. Nasıl geri eşe sokacam acil yardım!!!!!

    YanıtlaSil
  4. ugraştıkca daha kötü oluyor sen onları kendi halerine bırak gitsin

    YanıtlaSil
  5. Abi bende bi çift kırmızı Bozali var biri erkek ona şüphe yok ama diğerinin tipi erkek gibi anlayamıyorum çift hanede sürekli kavga etmiyorlar ikiside erkek olsa kavga eder diye düşünüyorum 2 gündür çift hanedeler daha Kaç gün tutayim

    YanıtlaSil
  6. Yardimci oldunuz. Tskr.

    YanıtlaSil
  7. Abiler lütfen yanıtlayın sorumu ! Venim bi erkek hünkarim vardı eşi olmadığı için dişi diye bi güvercin aldım. İlk başta her şey normaldi güvercinler eş oldular çiftleştiler. Ama sonraki günlerde bu dişi diye aldığım çiftleşirken ilk altta kalıyo sonra erkek dişinin üstünden inince dişi aynı şekilde erkek güvercinin üzerine çıkıp çiftleşiyor bu durum 3 haftadır sürüyor ne yapılmalı lütfen yardım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal Kardeşim bu durum bazı güvercinlerde bu oluyor merak etme bir sorun yok... :)

      Sil
  8. Lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  9. Abeler iki tane guvercinim var ciftlesiyorlar oldu 1 ay yumurta yapmiyorlar

    YanıtlaSil
Yorum Gönder