Kara Bozalı Güvercin - Kara Bozalı Güvercinler - Kara Bozalı Fiyatları

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
5
Arkadaşlar saya kelebek güvercin konumuz da en güzel olanlardan KARA BOZALILAR . Ben sizlere  bilgilerim ve araştırmalarım sonucu bu güvercinler hakkın da bir kaç bilgi yazmak istedim .

Kara bozalı güvercinler internette hep satılık olarak yayınlanmış , hiç bu güvercinler hakkın da bilgi verilmemiş gibi . Genel olarak arap saya ve süt beyaz saya güvercin eşlemelerinden çıkıyorlar birde internette yayınlanan resimlerde çok değişik güvercinlere kara bozalı denilmiş . Ben sizlere konumuzun altın da bir veya iki adet resim yayınlayacağım hani benim bildiğim kara bozalı diye eğer bir farklılık olursa yorum olarak bildirin lütfen .
Konuyu daha fazla uzatmadan bu resimleri paylaşalım . Sizlerde bu konu hakkın da mutlaka bilgilerinizi bizlere yazın çünkü ben her güvercin hakkın da bu böyledir şöyledir diye yazmak istemiyorum bu güvercini besleyenlere ayıp olur konu hakkın da bilgisi olanların yorum ile bilgi vermeleri daha doğru olur sanırım teşekkürler . Fiyatları ise renk güvercinlerini bilemem ama havada oyunlu bir kara bozalı güvercin herhalde en iyisi 100 tl ile 150 tl arası alınabilir .

Kara Bozalı Güvercin
Kara Bozalı Güvercin resim iki tane olacak dedim ama bir ikinciyi bulamadım , hep kara komple güvercinleri kara bozalı olarak yayınlamışlar bu resimde ki güvercin bile benim sizlere anlatmak istediğim kara bozalı değil biraz yakını eskiden kara bozalı güvercin daha çoktu sonradan güvercinlerde renk yapılmaya başlanınca bu güvercinler çok azaldı . 

Yorum Gönder

5Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. güzel bir konu başlık altında yer almış benimde bir kaç bana göre doğru olan bilgiyi konu dahilinde sizlerle paylaşmak istedim kaynak olarak cumaovasından sarı sülo arkadaşımızdır. karabozalılar kanatlarında saz yani beyaz kanat olmaz kuyruğunda elif yani beyazlık olmaz kuyruk alt kısmıda dahildir. paçaları dışa doğru ve ayak tırnaklarına kadar tüy olur ve kesinlikle beyaz tüy olmaz gövde üzerinde ve altında kanat üzerinde ve göğüs dediğimiz kısımda sulu boya fırçası ile yapılmış gibi beyazlıklar olur. fakat renk olarak siyahlığı adından da anlaşılacağı gibi (kara bozalı) beyaz renk den daha fazla olur mavi beyaz - kırmızı beyaz - pal beyaz tonlarında da mevcuttur. bunlarda pal bozalı kırmızı bozalı mavi bozalı gibi isimlendirilir. Saya sınıfının oyun bakımından en yüksek kaliteyi bozalı güvercinler gösterir. dönek güvercinde nasıl siyah ve beyazın eşlenmesi sonucu performans ve görüntü güzelliği ön planda ise bozalılarda böğledir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamın Aleyküm abim bence kara paça sadece kapalı bozalılarda olur mesela kafa kuyruk var onunda paçası beyaz yanı yanlışmı birde size önerim bozalı beyaz paça atıyosa o kuş açık bozalılardan gelmedir

      Sil
  2. Bende var karabozali atayım istersen resmini aynı böyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. At kardeşim resmi çok iyi olur eyvallah ........

      Sil
  3. Bence alın karabozali daha şimdi çiftini 110 liraya aldım bence iyi sizde alın alamassaniz bence oyuncu kuşu alın onlarda iyi

    YanıtlaSil
Yorum Gönder