Sansar Hayvan Belgeseli - Gelincik hayvanı video resmi

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
3
Arkadaşlar aslın da bu bizlerin hiç sevmediği adeta düşmanı bile olduğumuz bir hayvan türü değil mi ? Öyle ki bizlere en çok zararı veren hayvan sansar diğer adı ile gelincik . Bu zararlı hayvan gelincik neden korkar sorusu çok sorulur , benim bildiğim ve uyguladığım köpek olan yere nedense sansar gelmiyor illa köpek kokusu kümeslerimizin olduğu yerde olmalı .

Sizlere bu hayvan hakkın da ilginç bir video paylaşmak istiyorum bakın gelincik kendinden çok daha büyük olan bir tavşanı nasıl avlıyor .

Gelincik hayvanı video

Yorum Gönder

3Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. bu günedek hiç sansar güvercinlereme zarar vermedi tedbirimi alıyorum o nedenle olsa gerek . çok güzel bir hayvan ve sevecen bazen geceleri yolda denk geliyor hayalet gibi hemen kaçıyor insanlardan çok korkuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha O zaman kümeslerin önüne korkuluk konsa olurmu ki ? :::)))

      Sil
  2. Sansarlardan kırmızı renklerden çok korkarlar ıstersenoz deneyin ben denedim oldu

    YanıtlaSil
Yorum Gönder