Romanya Güvercinleri Botoşani Güvercin

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
0

       Botoşani Güvercin


Aklıma Romanya kuşları güvercinlerini araştırmak geldim araştırma yaparken google da bu botoşani güvercinin gördüm çok dikkatimi çekti bu nasıl bir güvercin fiyatları konusunda da 250 tl 3 aletini satılabileceğini gördüm yanlız bana bul çok az gibi geldi çünkü yarınlar çok güzel şekilleri ve renkleri bana göre bu güvercinler daha değerli olması gerekli ama bazen bu güvercinler gibi özel olanlar tutulmayan biliyor ama süs güvercini olarak zevk ile bakılabilir .

Yorum Gönder

0Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

Yorum Gönder (0)