Güvercin için Vitamin - Güvercin için en etkili vitaminleri

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
37

Güvercinlerin  sağlıklı olabilmesi için en önemli etken vitamin ;

güvercin vitamin
güvercin vitamin
Evet arkadaşlar bu konuya neden önem verip yazıyorum çünkü ben kendim öyle bir vitamin arıyordum ki hani biraz tuhaf ama mucize gibi kullandıktan 1-2 gün içinde etkisini göstersin . Bu arayış ile bir çok söylenen güvercin vitaminlerini kullandım fakat hiç bir fayda göremedim yada çok etkili değildi . Ama ben bulamayacağım diye hiç düşünmedim araştırmaya devam ettim . 

Bir gün arkadaşlar ile güvercin pazarına gittik her zaman beraber olduğum kardeşim Selçuk pazarda ki bir güvercin ilaçları satan kişiyi bana gösterdi , daha önce sallamolla hastalığı için aldığı bir ilaçın faydasını gördüğünü söyledi aldığı yerde bu pazarda ki arkadaşın tezgahımış . Gittim ve bu ilaçlar hakkın da sorular sordum birde Selçuk kardeşimin kullandığı ilaçın faydalı olduğundan güzel olduğunu söyledim . Tam bu sırada yine bizim gibi güvercin besleyen bir arkadaş aldığı bir vitaminin çok etkili olduğunu aynı bizim gibi ilaç satan kişiye söylüyordu . 
Ben o kişiye sordum bu vitamin ne kadar etkili diye çünkü kullanan her zaman daha etkileyici bir yorum getirebilirdi , bize dedi ki bu vitamin şimdiye kadar kullandığım en etkili vitamin adamın samimiyeti bana çok cazip geldi zaten daha önce kullanılan ilaç beni buraya dikkatimi çekmeye yetmişti . Selçuk kardeşim ne yapalım alalım mı diye sordu bende al dedim , arkadaşlar yaşadığım bir olay bu vitamini 1-2 gün kullandım ve etkisine hayret ettim o kadar etkili ki hemen güvercinlerde bir değişim görüldü . Bu vitaminden öncede ağır bir iğne olan sallomella iğnesini güvercinlere vurmuştum . Tabi güvercinler baya yıprandı hatta Selçuk kardeşime acaba güvercinler bu iğnenin etkisini kaldıramayıp ölürlermi dedim . Ama bu vitamin ile güvercinler 5 gün içerisinde acayip bir şekilde kendilerine geldi herkese tavsiye ederim maksatımız doğru ve kullanılıp verim alınmış ilaç ve vitaminleri sizlere bilgi olarak vermek . Bu vitaminin ismi ve içeriği şöyle .

22.08.2018 GÜNCELLEME OLDU Güvercin için Vitamin - Güvercin için en etkili vitaminleri KONUSU İÇİN AŞAĞIDAKİ RESİM EKLENDİ.

Ürün Adı:  %10 PERFORMANS %100 CROP (TOZ) 100 GR
Ürün Adı:
%10 PERFORMANS %100 CROP (TOZ) 100 GR

%10 PERFORMANS %100 CROP TOZ 100gr

Vitamin bilgisi
% 50 Metiyonin içerir . Amigo asit % 10 Zeloit içerir . Zeloit su dibinde bir miktar çökelti yapar . B2 ve Cvitamini içerir . Yüksek mineral ve vitaminler sayesinde güvercinler en yüksek verim potansiyeline ulaşır . Kas , kemik ve iskelet gelişimi sağlar . Bağışıklık sistemini güçlendirir . Kısırlık etkenlerini ortadan kaldırır . KISIRLIK tedavisinde etkindir . Yavrular da gelişim sağlar . Çiftleşmede kızışma sağlar . Yüksek düzeyde mineral ve vitamin içerir . Karaçiğeri güçlendirir . Yumurta kalitesini arttırır .

Kullanım şekli

1 litre suya 1 gr toz katılır . İçinde özel kaşığı vardır . Kaşğın tamamı 5 gr dır ( 5 lt uya 1 kaşık karıştırılır )

Not : 7 gün arayla 3 gün verilir . Düzenli kullanımlarda etkin sonuç alınır .

Yorum Gönder

37Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. Bizde bir defasında o satıcıdan ilaç aldık ve ümidimiz yoktu ama sonuç yüzümüzü güldürdü ve sonunda allah razı olsun dedik o abiye verdi ilaçlar çok etkili saygılar

    YanıtlaSil
  2. Uğur kardeşim ben daha önce bu güvercin ilaçlarına hiç güvenmiyordum fakat bu dediğim vitamini kullanınca sonucuna hayret ettim . Bence herkes bu vitaminden ve diğer lazım olan ilaçlardan muhakkak bulundurmalı çünkü kokuyorum bu ilaçların da sahtesi yakın da piyasaya sürülebilir . İNŞALLAH böyle bir şey yapmazlar ve hep gerçeğini alma imkanımız olur .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlacın resmi bulanık marka belli olmuyor net foto yada marka atabililirmisiniz

      Sil
  3. Slm aleyküm ustam bundan onbeş sene önce böyle hastalıklar yoktu bn bi salla baş bide kuruluk vardı ilaö bile vermezdik bu bnce kuşların havaya salınan mikroplardan oluyo önce hastalı sonra ilacını üretiyolar hastalıklar çogaldı hastanelerdemmilyonlarca insan var saygılar

    YanıtlaSil
  4. Slm aleyküm kuşumun bitanesi nefes alıp verirken zorluk çekiyo ne verebilirim kuşun keyfini kaçırmaya yetiyo saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi hipradoxi diye bir ilaç var kuş pazarına sor en son çare bulamassan eczaneden al ama elinden geldiği kadar kuş pazarına bak 2 3 damla damlatıyon ağzına hapsırır gibi ses cıkarıyolar sakın su verme hemen duzeliyo

      Sil
  5. selam ustalar bu vitamini nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  6. selam ustalar bu ilacı nereden bulabilirim yada nasıl temin edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gürkan kardeşim sen nerede ikamet ediyorsun bilmiyorum ama İzmir güvercin pazarın da var bir de camdibi güvercin satış yeri var MÜMÜN abi onda da var .

      Sil
    2. ILACI NERDEN TEYMİN EDERİZ AHMET BEY

      Sil
  7. internet üzerinden satışıı varmıdır

    YanıtlaSil
  8. internet üzerinden satışı varmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var GOOGLE DE BU ŞEKİLDE ARAYIN >>> %10 PERFORMANS %100 CROP TOZ 100gr çikıyor

      Sil
  9. Tam olarak bilmiyorum fakat sen ikamet ettiğin yeri belirtirsen belki bu söylediğim satan abile sana postaneden kargo ile gönderebilirler . Ama sen bilirsin ben sana istersen ulaşabileceğin tel numarasını veririm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usta bn amasyada oturuym nerelerde bulurum

      Sil
    2. Ustalar yavrularim yeme dusuyor kuruyup 3 4 gunde oluyor 50 tane yavruyu oyle oldurdum bana yardim edin ama lutfen bilen yorum ve ilacin adini yaza bilirmi yada telimden ulasa bilirmi 0534 695 45 66 acil

      Sil
  10. Ahmet bey bu vıtamının adı?salmonella ıgnesının adı?ve nerden bulablecegım hakkında bılgı verırsenız sevınırım.Amasya da ıkamet edıyorum.maıl adresım cogomuye@hotmaıl.com ıstersenız ordan cep tel ıle ıletısıme gecebılırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam öğrenip sana bilgi vermeye çalışacağım

      Sil
    2. Vitamin ismi %10 PERFORMANS %100 CROP TOZ 100gr arayın GOOGLE de bulabilirsiniz...

      Sil
  11. bana da verırsen tel no sevinirim yardımın ıcın sagol

    YanıtlaSil
  12. bende şu ilaçdan temin etmek istyorum herkez gibi nerden temin edceğimi bilemiyorum yardmcı olursanız çok memun olurum. şimdiden tşkr ettım.

    YanıtlaSil
  13. selamun aleykum suat abi birsey danısıcam sana bu bahsettıgın salmonella ıgnesının adını verıır mısın ben ıstanbulda oturuyorum burada bır yerden aldım bana belgavac dıye bır ası verdı vurdum ama ınternetten bılgı edıne medım cevaplarsan sevınırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam abi bu iğnenin adını bende bilmiyorum salmonella iğnesi diyorum ve alıyoruz ama bir bakarım ismine daha sonra yazarım iyi geceler .

      Sil
  14. Kardeş şu vitaminin resmi varmi. Bizim aydindada vardır belki. Şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  15. kardeş haftada birmi vercez?

    YanıtlaSil
  16. İlk önce slm abiler bu iğnenin toz olanı yokmu acaba soylermisiniz benim cok harika kuşum var ölmesini hic istemiyorum kuşum nezle oldu nefes alişinda hırıltı var bana lutfen yardımcı olun kuşumun ölmesini istemiyrm hasta oldugundan beri yem yemiyo o yuzden zayıfladı bende agzına ponpa ile yem veriyorum sarımsak atiyorum bana dogru duzgun lutfen bilgi verin biran once kusumun eski haline glmesini istyrm

    YanıtlaSil
  17. Lutfen biren once cvp verin

    YanıtlaSil
  18. selam abiler bu ilacdan nasil bulurum yani vitaminden ben azerbaycanda yasiyprum

    YanıtlaSil
  19. Selamun aleyküm . Abi ben düzcede ikametkah ediyorum . Ilaci bana kargo ile yollarmisiniz bende size parasini yollasam. Simdiden saolun.. donus yaparsaniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  20. Selam Abiler lütfen yardim edin güvercinlerim elden gidiyor çok su içiyorlar yem yemiyorlar 2 tanesi öldü bile bugün uçuruyorum yarin hasta oluyorlar bana yardim edin hangi ilaç lari kullanmalıyım ? Hangi vitamini kullanmalıyım ? Lütfen yardim edin Azerbaycandan yazıyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar böyle şeylere para kaptırmayın. Size güvercin hastasından bulabileceğiniz en kaliteli en ucuz vitamin tavsiyesi. Gidiyorsunuz en yakın eczaneye 3 4 lira verip polivit şurup alıyorsunuz. Bu şurup cocuklar için özel üretildiğinden bünye gelişimini hedef alıyor. 1 litre suya 1 kapak kullanıyorsunuz.Bir gün verin bir gün boş geçin.Yavrular nasıl güzel büyüyecek seyredin.Böyle ıvır zıvır şeylere para kaptırmayın yıllardır başka vitamin bilmiyorum.Maddi açıdan sıkıntı yoksa boş geçtiğiniz günlerdede sularına b12 vitamini katın sallabaşada veda edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar biz ilaç satıcısı değiliz lütfen bizden bu şekilde kargo ile istekte bulunmayınız lütfen birde arkadaşım merak etme kimse bu bizim kişisel sitemizde para falan kaptırmaz çünkü burada para ile alakalı bir iş olmaz sadece bilgi paylaşım ticaret yok.

      Sil
  22. Yanıtlar
    1. %10 PERFORMANS %100 CROP TOZ 100gr bu şekilde Google de bulabilirsiniz...

      Sil
  23. ARKADAŞLAR SON KEZ YAZIYORUM BU VİTAMİNİN ADI>>> ( %10 PERFORMANS %100 CROP TOZ 100gr ) BU PARANTEZ İÇİNDE YAZAN İSİMDİR. iNTERNETTEN ARAYIN GOOLE DEN EN TEPEDEKİ SİTE İŞTE...

    YanıtlaSil
Yorum Gönder