Lepistes balığı üretimi - Lepistes nasıl üretilir

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
6

Balık üretimi nasıl olmalı

lepistes balıkları
Bu konu da acizane bir şeyler yazmak istedim , bir dönem Lepistes balığı üretimi yaptım . Baya uğraştım fakat hep aksilikler oldu başaramadım , ama bir gün Durmuş arkadaşım ile bu konu hakkın da konuşurken kendisi bir tanıdığının bu balık üretimini yaptığını söyledi ve o kişiyi aradı . Sağ olsun yemleme konusun da bize fikir ve hangi yemleri kullanmamız gerektiği hakkın da bilgi verdi , ondan sonra gayet başarılı üretimler yaptım . Ama yakın da yine lepistes üretimine başlayacağım bu uğraş çok güzel para da kazandırıyor tavsiye ederim . Not : videonun açıklama kısmın da üretim ile alakalı bazı bilgiler verdim bakabilirsiniz .


Yorum Gönder

6Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. Bi ara bende besledim lepistes en güzeli capon balıgı hiçbi masrafı yok vazoya koy yaşıyo ama ticaret amaçlı lepistes daha iyi saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uğur bey aynen yazdığınız gibi lepistes balığı bakımı çok kolay üretiminde kolay fakat bütçe destek amaçlı üretimi yapılırsa gayet başarılı bir şekilde para kazanabilirim lepistes balığı üretimi diyar balıklara nazaran daha kolay ve basit bu konuda da yazılanlar lepistes balığı üretimi hakkında bazı bilinmeyen uygulamaları öğretiyor öğretici bilgilendirici video da olan açıklama bölümünde ki yazı daha iyi anlamamıza yardımcı oluyor teşekkür ederim uğur bey

      Sil
  2. lepistes balığı üretimi hakkında vermiş olduğunuz bilgiler çok farklı ve değişik yanlız vermiş olduğunuz bilgileri uyguladıktan sonra başarılı olmak isterim lepistes balığı üretimi yapmak çok hoş ve zeki bir iş zevkli bir iş yanlış yazıldı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. balıktan pek anlamam hatta hiç anlamam ama izlemek zevkli işi bilene bırakmak lazım bence saygılar

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar konyadayım toplu lepistes almak istiyorum 554 698 87 49 yeni başladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lepistes balığı alacaksan arkadaşım şöyle bir bilgi vereyim her zaman lepistes balığının bir dişi 3 erkek olursa yavrularım kalitesi daha çok artıyor toplu alım yaparken buna dikkat ederseniz sevinirim .

      Sil
Yorum Gönder