Süs Güvercinleri Güzellik Yarışı ilginç Güvercinler

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
2
Arkadaşlar şimdi güvercinlerde en farklı olanlar daha önce hiç görmediğimiz ırklar hangileri bunlara bir bakmak istedim .

Sağ olsun bir arkadaşım bana bazı güvercinler hakkın da bilgi verdi , bu söylediği güvercinleri araştırırken o kadar çok şaşırdım ki . Nedeni hiç duymadığım ve görmediğim süs güvercinleri .

Şimdi sizlere kostüm güzellik yarışmaların da 1. olmuş çok değişik güvercin resimleri paylaşacağım umarım beğenirsiniz . Bu güvercinler hakkın da yorumlarınızı bekliyorum .


Maltese CH OH129 Noe Rodrigga

Modena CH OH42 Rex Arnold

Yorum Gönder

2Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. haketendeçokilginçgüvercinler

    YanıtlaSil
  2. heymilt posta güver cinleri eskikadar çokdeğil demi

    YanıtlaSil
Yorum Gönder