Ana içeriğe atla

Güvercin Uçurma yöntemleri ve Güvercin Uçurma teknikleri

Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başladım artık buradan bazı konuları muhabbet oldukça yazmaya devam edeceğim. Daha öncede bir konuda bu Güvercin Uçurma hakkında yazı yazmıştım ama uzun bir süre geçti bu zaman içinde o kadar teknoloji gelişti ki inanılmaz artık güvercinleri uçurmanın bile değişik metodları var.

Güvercin Uçurma yöntemleri ve Güvercin Uçurma teknikleri
Güvercin Uçurma yöntemleri ve Güvercin Uçurma teknikleri
Son zamanlarda yine kümes başına geçiyorum ve kuş uçurmaya başladım ve geçen gün Durmuş ile İzmir'e yem almaya gittik birde Barış kardeşimiz vardı ben biraz gitmek istemedim ama daha sonra iyi ki gitmişim dedim orada bir yem var aslında bu yeni bir buluş değil Posta güvercini besleyenler zaten bunu yıllardır kullanıyorlar güvercin performans yemi yani uçurma yemi adamlar bu işi öyle yapmış ki her verdikleri yemi gram gram ölçerek ayarlamışlar bu yemi kesinlikle tavsiye ederim her yem satanda olmaya bilir ama büyük yem satıçılarında olama imkanı var.

Ben tam bir hafta kullandım ve kuşlarda gördüğüm gözlemlemem de aynı yem ölçüsünde buğday verdiğim kuşlar bir sonraki gün beni yiyecek gibi üstüme gelirken performans yemi verdiğim güvercinler öyle olmuyor öyle ki çok sağlıklı ve bir o kadar da güçlü oluyorlar uçmaları ise günde 1 hava 2 hava uçamayan güvercin 1 hafta sonunda belki saymadım ama en az diyorum 15 hava uçuyor ve hiç bir güç kaybı yorulma olamadığını gördüm eğer ben güvercin uçuramıyorum derseniz araştırın ve bu yemi bulun özellikle tavsiye ederim.

Eski bir konumuz vardı demiştik işte bu konuyuda okumanızı tavsiye ederim >>> TIKLA
Güvercin Haberleri, Hastalıkları ve Bilgileri hakkında paylaşım forum sayfamıza davetlisiniz Buyurun. FORUMA KATIL

Yorumlar

  1. İsmi ne acaba o yemin bana yardımcı olursanız sevinirim Abi

    YanıtlaSil
  2. Yem satanlara performans yemi derseniz gösterirler Eşref Kocabay bey... Ama güvercin üzerine yem satanlara tabi her yemci de olmayabilir.. ismine bakınca buradan tekrar yazacağım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

SON YORUMLAR KATILIN

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güvercin çeşitleri isimleri

Aslın da ilk yapılması gereken konu  Arkadaşlar bu blog da yazı yazmaya başladığımdan itibaren hep bir şeyin noksanlığını hissettim , nedir diye düşünürken evet buldum GÜVERCİN ÇEŞİTLERİ VE İSİMLERİ ile ilgili bir konu yazmadığımı düşündüm . Eğer bu blog ile genel tüm güvercin sevenlere hitap edeceksem o zaman bütün güvercin çeşitleri hakkın da bir resim ve ismi özelliği gibi kısa da olsa bilgi vermeliyim . Yanlız güvercin çeşitleri konusun da resimler kimlere ait olduğunu kaynak belirterek kullanacağım .

güvercin deli baş sallabaş titre baş hastalığı ilaç tedavi

Güvercinlerin de sinir pisikolojik rahatsızlığı olur mu ?
Arkadaşlar merhaba bu yazımızda mühim olan ve güvercin sevenleri zor durumlarda bırakan bir hastalık olan , SALLA BAŞ , DELİ BAŞ VE YA TİTRE BAŞ diye isimlendirilen hastalığın nasıl tedavi edilir .

Öncelikle bu o kadarda zor ve güç bir hastalık değildir . Aslında çnce kuşlarımız hangi sebep den bu hastalığa yakalanıyor bunu bilmeliyiz . Şimdi sizlere güvercinlerin aç ve susuz kalmasından dolayı önce TİTRE BAŞ daha sonra SALLA BAŞ OLUYOR DİYECEĞİM , FAKAT ÇOĞUMUZ AMA BEN GÜVERCİNLERİMİ YEMLİYOR UM SUSUZ DA BIRAKMIYORUM DİYE DÜŞÜNECEKSİNİZ .
Bu yazıları büyük harf ile yazdım dikkat edilmesi gereken yerin burası olduğuna işaret çekmek için . Doğru siz aç ve susuz bırakmıyorsunuz yanlız siz kümese güvercinleri kapattıktan sonra ne olduğunu biliyormusu nuz ?Hayır nerden bileceksiniz işte olay burdan sonra güvercin kümesinin dar olması veya içerideki fazla kavgacı bir güvercin bu hastalığa davetiye çıkarıyor , onun için kümesi fazl…

güvercin uçurma eğitimi nasıl olmalı - güvercin nasıl sökülür - uçmamış güvercin nasıl sökülür açılır uçurulur

Güvercin uçurma sanatı .

Merhaba arkadaşlar bu gün sizlerle güvercinlerimizin uçurma eğitimi hakkında bilgilerimizi paylaşmak istedim . Nasıl eğitim verilir , uçurmak için ne yapmalıyım gibi sorulara cevap bulmaya çalışacağız . Öncelikle güvercin eğitiminin ne olduğu hakkında biraz yazalım . Güvercin eğitimi kuşun havada dönmesi veya oyun yapması için verilmez . Tek bir hedef vardır o da güvercinlerin kondüsyon kazanması içindir . Zaten güvercinler fizik olarak yeterli standarda ulaştıklarında içlerinde olan kabiliyeti kendileri yerine getirecektir .

Evet ne yapmak lazım güvercinlerin bu hale gelmesi için . Öncelikle uçurduğumuz güvercinleri ayrı bir kümese koymalıyız . Yani uçurma kümesimiz olmalı , nedeni ise burda barınan kuşlar yemleme şekli farklı olacak . Eğitime alınmış güvercinler günün aynı saati açılmalı ve yem verilmeli . Verilmesi gereken yem ise insan avucunun içi kadar bir güvercine yeterlidir . Daha fazla vermeyiniz , göreceksiniz güvercinler çok sağlıklı ve aktif ola…